sobota, 3 czerwca 2017

Mój profil na Zszywka.pl

Tym razem postanowiłam opisać nieco mój profil założony w serwisie Zszywka.pl. Ogólnie rzecz biorąc, służy on do gromadzenia rozmaitych, ciekawych oraz wartych uwagi zdjęć, które są według osoby dodającej niebanalne i po prostu interesujące. Profil założony przez siebie w tym raczej chyba znanym portalu nazwałam "Czytajmy_ebooki", jako że postanowiłam pododawać tam trochę okładek e-książek z racji mojej przynależności do programu partnerskiego Nexto. Program ten oczywiście służy promocji i popularyzacji e-booków jako wartościowych, cyfrowych publikacji. Tak więc uczestniczę w nim i staram się aktywnie działać :) Jeśli ciekawi Was, co umieściłam, wystarczy kliknąć w linka specjalnie dedykowanej tablicy: "Płatne ebooki".

Naturalnie nie cała zawartość mojego profilu to e-booki. Są tam również fotografie podpatrzone u innych użytkowników, specjalnie przypięte do moich tablic o różnej tematyce. Mamy następujące: Płatne ebooki (jak powyżej), Cytaty warte uwagi, Rysunki (niestety nie moje), Ciekawe strony (gromadzę tam ... linki do moich stron, blogów i profilów społecznościowych), Pomysły kulinarne oraz Pomysły rozmaite. Czyli w sumie sześć tablic, które moim zdaniem powinny zainteresować odwiedzającego internautę. Póki co, obserwujących owe tablice mam tylko sześciu, jednakże liczę na większą oglądalność. Klucz tkwi moim zdaniem w odpowiedniej promocji oraz aktywności w serwisie. A jak odkryłam Zszywkę ? Prawdopodobnie szukałam w internecie witryny podobnej do Pinteresta, na którym też mam profil - oczywiście w celu promocji e-booków :)

Co do cyfrowych publikacji, to myślę, iż wymagają one szerzej zakrojonej reklamy, ponieważ wiele osób nawet nie wie, czym są. Na szczęście mnóstwo młodszych duchem i wiekiem już zdaje sobie sprawę, jak pożyteczne i ciekawe mogą się okazać e-książki. Wszystko zależy od chęci przestawienia się na cyfrowe media oraz od zamiłowania do literatury. Ja sama jestem zdania, że można czytać i książki papierowe (tradycyjne), i jednocześnie być amatorem/amatorką e-booków. Niektórzy powiedzą: wolę mieć książkę w ręku, dotknąć jej, poczuć zapach, powertować strony, przyjrzeć się ilustracjom ... Ale cyfrowa lektura gwarantuje nam, iż nasz wakacyjny bagaż nie będzie cięższy o te kilka książek. Wystarczy zabrać ze sobą specjalny czytnik albo i nawet ... telefon komórkowy - najlepiej ten z obsługą e-boków - czyli nowocześniejszy. To nam jako czytelnikom do szczęścia wystarczy :)

Podsumowując, pragnę podkreślić ważną dla miłośnika książek rolę cyfrowych publikacji. Poza tym na moim profilu "Czytajmy_ebooki" znajdziemy także godne uwagi cytaty, których lekturę z pewnością będą mieli na uwadze między innymi wielbiciele słowa pisanego. Mogą się one przydać wirtualnym poszukiwaczom literackich perełek, gdyż są to słowa warte zapamiętania oraz zastanowienia się nad nimi. Nierzadko spotkamy się tutaj z sentencjami znanych ludzi, toteż tym bardziej powinniśmy doceniać owe perełki. Ale nie samą literaturą żyje człowiek ;) Na profilu odnajdziemy też rozmaite kuchenne inspiracje, czyli tablicę "Pomysły kulinarne". Dzięki nim możemy odkryć kuchnię niebanalną, nieszablonową i po prostu oryginalną. Warto zajrzeć, wybrać coś dla siebie i wypróbować. Dla tych i pozostałych internautów, których być może zainteresują także rysunki albo rozmaite inne pomysły, podaję linka do mojego profilu i zachęcam gorąco do odwiedzin. Myślę, że warto.

http://zszywka.pl/u/czytajmy_ebooki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz