Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

sobota, 1 kwietnia 2017

Czytajmy ebooki - rzecz o cyfrowych książkach.

Dziś będzie o kolejnej mojej stronie, po licznych profilach społecznościowych i witrynie Niezbędnik kulturalny. Tym razem przyszła kolej na ebooki, których zalety opisałam w moim nowo powstałym serwisie "Czytajmy ebooki". Strona powstała w oparciu o darmowy szablon, resztę zrobiłam już zupełnie samodzielnie - chodzi oczywiście o wypełnianie treścią. Pisałam "z głowy" i nawet szybko mi to poszło :) Temat ebooków jest mi bliski, jako, że ponownie zapisałam się do programu partnerskiego sieci Nextranet, która to sieć zajmuje się właśnie sprzedażą e-książek, cyfrowej prasy oraz audiobooków. Jeśli o mnie chodzi, to "na tapetę" wzięłam wyłącznie ebooki, ponieważ wolę skupić się na jednym temacie i dogłębnie, najlepiej jak potrafię, go naświetlić.

Zaraz na pierwszej stronie macie wyjaśnione, dlaczego warto wybrać ebooki jako Waszą lekturę. Moim zdaniem są one doskonałym uzupełnieniem książek papierowych, czyli tradycyjnych. Uważam, iż jedno drugiemu nie przeszkadza, można czytać i książki papierowe, i ebooki. Te ostatnie są przeznaczone na komputer, specjalny czytnik albo inny tego rodzaju sprzęt. Każdy może wybrać, co mu pasuje najbardziej. Jeżeli wybieramy czytnik ebooków, warto nabyć taki oparty o nowoczesną technologię e-papieru. Sprawia to, że nie męczymy tak bardzo swojego wzroku jak patrząc przykładowo przez dłuższy czas na monitor komputera lub w ogólności na ekran elektroniczny (czyli taki z podświetleniem). E-papier wymaga (niestety) doświetlenia osobną lampką, kiedy czytamy po zmroku. Mimo wszystko jest wart swojej ceny (a nie musi być ona wysoka, jako, że ta technologia jest już w użyciu od pewnego czasu).

Strona "Czytajmy ebooki" oprócz dosyć obszernego wstępu do zagadnienia e-książek (liczę również dział "Co to są ebooki ?") posiada liczne podstrony, z których każda prezentuje po kilka okładek z wybranej kategorii tematycznej. Myślę, że kolorowe okładki najlepiej wpadają w oko odbiorcy, poza tym wystarczy je tam zamieścić i ... sprawa załatwiona. Brak opisu poszczególnych książek tłumaczę tym, iż ... w większości ich jeszcze nie czytałam. Po prostu nie mam zwyczaju powielać gotowych opisów. Jednakże mam zamiar zapoznać się przynajmniej z kilkoma książkami - szczególnie interesuje mnie temat fantastyki. Niczego oczywiście nie ujmuję pozostałym grupom tematycznym, to zwyczajnie rzecz gustu i osobistych upodobań.

Jest i program partnerski. Klikając w link, jesteśmy przenoszeni na stronę sieci Nextranet, gdzie wszystko jest według mnie wystarczająco objaśnione. Dodam tylko, że w tym programie zajmujemy się intensywną promocją strony głównej sklepu-księgarni Nexto.pl. Resztę załatwiają już oni sami - czyli zajmują się pełną obsługą klientów. Kiedy już zdobędziemy pierwsze 50 zł prowizji partnerskiej, podpisujemy umowę i możemy wówczas zdecydować się, czy chcemy założyć swój partnerski sklepik z cyfrowymi publikacjami, czy też nie. Jeżeli nie zdecydujemy się na opcję własnego sklepu, wówczas reklamujemy wyłącznie główną stronę Nexto. Całe przedsięwzięcie jest więc spójne i wypłacalne - sprawdziłam. Można się w nie zaangażować bez obaw. A jeśli chcecie po prostu więcej dowiedzieć się na temat ebooków, zapraszam Was na stronę:

http://czytajmy-ebooki.com.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz