Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

niedziela, 19 marca 2017

Niezbędnik kulturalny - moja strona kulturalno-rozrywkowa.

Dosyć już dawno temu, bo niecały rok wstecz utworzyłam witrynę opartą o gotowy, pobrany z internetu szablon. Jej nazwa to oczywiście "Niezbędnik kulturalny". Dlaczego ją stworzyłam (a raczej tylko wypełniłam treścią) ? Ponieważ chciałam mieć coś jeszcze oprócz blogów :) Posiadanie strony sprawia mi radość, bo mogę obserwować owoce mojej pracy. Trochę się namęczyłam nad treścią, albowiem nie mam zwyczaju jej kopiowania znikąd, a raczej piszę "z głowy". To trochę reklama opisanych tam serwisów literackich, filmowych, muzycznych, o sztuce, fotograficznych oraz charytatywnych. Wybrałam kilka ulubionych i zamieściłam ich dosyć krótkie opisy.

Czy stworzenie witryny było trudne ? To zależy od umiejętności i chęci tworzącego. Dla mnie znacznym ułatwieniem okazało się kreowanie strony bazującej na gotowym szablonie oraz używanie do jej tworzenia kreatora stron (specjalnego programu). W moim przypadku wybrałam darmowego KompoZer-a. Niestety czasem przestawia on kod źródłowy strony i trzeba wówczas poprawiać go przykładowo w programie Notepad++. Ogólnie rzecz biorąc, mając na uwadze wymienione, pozostała praca jest raczej prosta. Trzeba mieć tylko dobry pomysł na stronę, być osobą odrobinę systematyczną ;) oraz umieć tworzyć teksty, a to potrafię :)

Dlaczego właśnie Niezbędnik kulturalny ? Ponieważ kultura może być przystępna dla przeciętnego odbiorcy-internauty. Może on z nią obcować na co dzień i czerpać z tego zadowolenie i korzyści. Doprawdy, kultura nie musi być specjalnie górnolotna, ale też i nie nazbyt przyziemna. Najlepiej jest trwać pośrodku, takie jest przynajmniej moje zdanie. Tej z wyższej półki możemy nie zrozumieć (chociaż warto się wysilić czasem), natomiast ta niskich lotów bywa ... trywialna. Jednakże każdy powinien wybrać sobie sam, z czym pragnie obcować, mamy takie prawo. Ja na mojej stronie Niezbędnik kulturalny przedstawiłam te serwisy, które wydają mi się raczej przystępne, lecz i zarazem wartościowe.

Podsumowując: witryna Niezbędnik kulturalny, nad której stworzeniem i wypromowaniem spędziłam sporo wolnego czasu, jest serwisem proponującym internaucie godziwą rozrywkę i jednocześnie zawierającą kulturalne elementy. Dodatkowo wybrane przeze mnie serwisy są dostępne za darmo, zarówno one, jak też ich zawartość. No i wszystko jest w pełni legalnie. Opłaca się więc odwiedzić Niezbędnik kulturalny i wybrać coś dla siebie z dosyć szerokiej gamy kategorii. Będzie mi bardzo miło, jeśli zawitacie na mojej stronie, której adres podaję niżej:

http://niezbednik-kulturalny.pl/

1 komentarz:

  1. Ciekawa koncepcja. Gratuluję :)
    Ja ostatnio bardzo dużo czasu poświęcam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń