Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

czwartek, 9 marca 2017

Muzyka skrzypcowa - moja grupa na Google+

"Muzyka skrzypcowa" to kolejna utworzona przeze mnie społeczność, oparta o platformę Google+. Mam cichą nadzieję, że z czasem osiągnie większą popularność oraz licznych uczestników. W końcu utwory na ten instrument nie muszą być ... nudne. Przykładowo Lindsey Stirling, artystka opisywana już tutaj przeze mnie dosyć obszernie, wnosi ducha świeżości i nowoczesności w muzykę wymienionego gatunku. Dlaczego ? Ponieważ łączy muzykę klasyczną z różnymi innymi gatunkami, eksperymentując w ten sposób i uzyskując ciekawe efekty.

Na razie, póki co, grupa "Muzyka skrzypcowa" posiada tylko ... cztery wpisy, wszystkie mojego autorstwa. Wszystkie dotyczą Lindsey Stirling. Po prostu bardzo mi się podoba ta artystka i jej twórczość. Co do liczby członków, to społeczność jest niewielka, zaledwie czteroosobowa, wliczając i mnie jako administratorkę. Bardzo bym chciała, aby wzrosła jej popularność, gdyż ten gatunek, blisko spokrewniony z szeroko pojętą muzyką klasyczną, jest wart uwagi i popularyzacji. W dzisiejszej dobie głośnych dźwięków i "łatwostrawnej papki" doskonale wycisza, poprawia nastrój oraz nawet motywuje (znowuż Lindsey Stirling).

Wszystkie wpisy w grupie linkują do konkretnych, muzycznych postów na niniejszym blogu. Trochę jest to reklama "Dobrej rozrywki z sieci" :) Jednakże w najbliższym czasie planuję dodać coś innego, na przykład wpis, zawierający linka do jakiegoś utworu muzyki klasycznej na skrzypce. To urozmaici całość i sprawi, że nie tylko Lindsey Stirling będzie tam promowana. Prawdopodobnie znajdzie się coś z platformy Youtube :) Tam podobnego materiału jest co nie miara, więc łatwo będzie odnaleźć to, co mi potrzeba. No i byłoby też bardzo miło, gdyby któryś z członków dodał coś od siebie, bo na razie muszę liczyć tylko na własny wkład i pomysły.

Podsumowując, chciałabym zachęcić Was, drodzy czytelnicy, do słuchania muzyki skrzypcowej, bo naprawdę warto. Jeśli więc poszukujecie artystów tworzących w tym gatunku, u mnie znajdziecie coś dla siebie. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa w życiu społeczności, poprzez komentowanie i dodawanie wpisów. Jeśli nie wiecie, jakich twórców winniście brać pod uwagę, to z pomocą przychodzi wymieniony wyżej serwis Youtube, jak również naturalnie Wikipedia. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "muzyka skrzypcowa" i już mamy mnóstwo materiału. Tak więc zapraszam do wpisywania się w poczet członków grupy "Muzyka skrzypcowa":

Muzyka skrzypcowa na Google+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz