Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

wtorek, 3 stycznia 2017

Świat gier online - mój blog o grach.

Dziś postanowiłam opisać jeden z moich blogów, który prowadzę już od około dwóch lat. Mowa o "Świecie gier online", którego nazwę zmieniłam niedawno, tak, aby bardziej zgadzała się z adresem strony (było "Gry - moja pasja"). Zaczęło się od tego, iż lubiłam sobie czasem pograć, zwłaszcza w rozmaite gry przeglądarkowe, stąd i pierwszy post - "Powitanie i w jakie gry gram/grałam". W tym wpisie możecie poczytać o wielu grach online, które "zaliczyłam", ale z różnych powodów opuściłam. Najczęściej chodziło o to, iż zaczęłam przegrywać (na przykład w Grepolis czy Travianie) albo ... znudziłam się (pozostałe).

Nieodmiennie trwam jednak przy Wiejskim Życiu (na Facebooku). Wprawdzie ostatnio miałam kilkutygodniową przerwę, ale wróciłam do rozgrywki i obecnie mam z niej dużo satysfakcji. Jestem tam już na 40 poziomie i mam nadzieję grać dalej. Zwyczajnie lubię zasiewy, zbiory z pól i sadów, produkcję farmerskich specjałów, nawożenie oraz od czasu do czasu sąsiedzkie odwiedziny w celu pomocy w rolniczych zajęciach. Atrakcyjne są także specjalne misje farmerskie, bardzo często z okazji różnych świąt, jak Boże Narodzenie czy Nowy Rok (ale nie tylko). Można też zbudować rozmaite habitaty zwierząt albo umieścić dekoracje (często również okolicznościowe). Niebagatelne znaczenie mają dla mnie codzienne bonusy za logowanie, szczególnie zaś darmowe dukaty (waluta premium). Warto je zbierać, aby ukończyć budowę maszyn farmerskich lub habitatów zwierząt.

Gram też czasem w różne gry instalowane na komputerze. Przykładowo mogę wymienić serię Heroes of Might and Magic. Szczególnie upodobałam sobie część trzecią, bo moim zdaniem jest najbardziej grywalna, czyli stabilna i przyjemna. Stabilna, bo nie wyłącza się samoistnie, jak to potrafi część pierwsza, a grywalna, bo ma udaną, wyrazistą grafikę, czego trochę brakuje części drugiej. Jednakże jedynka i dwójka też mają swój urok starych gier i warto je wypróbować. Szczególnie ... jedynka, mimo swojego nawyku do nieoczekiwanego wyłączania się, przypomina mi stare gry na system DOS. Opłaca się zagrać w nią chociażby dla porównania z pozostałymi częściami.

Podsumowując, muszę stwierdzić, że jestem zadowolona z opisywanego bloga. Wprawdzie na chwilę obecną gram jedynie z gier przeglądarkowych w Wiejskie Życie, a od czasu do czasu w Heroes of Might and Magic (grę instalowaną na komputerze), to i tak staram się regularnie dodawać nowe wpisy, aby blog "Świat gier online" był w miarę systematycznie aktualizowany. Różnie to jednak bywa i czasem mija sporo czasu od ostatniego posta. W każdym bądź razie lubię pisać. Zapraszam też chętnych do samodzielnej oceny opisywanego tu bloga, który znajduje się pod adresem:

http://swiat-gier-online.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz