Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

środa, 4 stycznia 2017

Ebooki-klasyka-literatury (moje konto na Chomiku).

Tego Chomika, czyli konto do gromadzenia i udostępniania plików w serwisie Chomikuj.pl posiadam już w zasadzie od dawna. Jakiś miesiąc temu zmieniłam mu nazwę na "Ebooki-klasyka-literatury" oraz profil z ogólnego na typowo książkowy. Teraz jest lepiej :) ponieważ książki to jest właśnie to, co lubię. Nie tylko czytać, ale i dzielić się nimi. Te obecne na Chomiku mają już wygasłe prawa autorskie, więc można legalnie udostępniać je innym na przykład do pobrania na komputer. Bardzo ważne jest, aby nie naruszać tych praw. Wiele osób nie przestrzega podanej zasady, szczególnie zaś na Chomiku. A przecież autor czy twórca określonego dzieła też musi z czegoś żyć, a więc zarabiać na swojej pracy. Warto o tym pamiętać.

Na moim koncie znajdziecie głównie klasykę literatury, z wymienionego już powodu. Te pozycje literackie są godne uwagi i zapoznania się z nimi, ewentualnie powtórnego przeczytania. Ja osobiście jestem po lekturze kilku z nich zaledwie, ponieważ klasyką literatury interesuję się stosunkowo od niedawna. Lektury szkolne w czasie nauki nie zawsze były chętnie przeze mnie czytane, na przykład ... do połowy ;) bo były ... zbyt obszerne i wówczas w dodatku niezbyt mnie interesowały. Wówczas to pasjonowałam się nie-lekturami, zaniedbując trochę klasykę literatury. Teraz jest inaczej. Co się zmieniło ? Myślę, że moje nastawienie oraz zainteresowania. Teraz chętniej sięgam po dawne lektury szkolne, bo zaczynam lubić ich styl. Dlaczego ? Ponieważ stare książki mają swój nieodparty urok.

Jest i oczywiście reklama księgarni internetowej Nexto.pl :) Przyznam, że w założeniu strona chomikowa miała przyciągać wielbicieli książek cyfrowych, czyli ebooków. Otrzymywaliby oni kanon lektur za darmo, a chętni mogliby również odwiedzić stronę wymienionej e-księgarni, do której prowadzi dobrze widoczny, zalinkowany banerek z napisem "Ciekawe e-książki od Nexto.pl" oraz wielką księgą na tle zachodzącego słońca. Oczywiście jest także opis, w którym głównie podkreślam sprawę legalnego pobierania plików, jak też zapraszam do sklepu Nexto.pl :) Dostępne tam ebooki, audiobooki oraz eprasa pozwalają czytelnikowi być bardziej na bieżąco niż może sama klasyka literatury, oczywiście niczego jej nie ujmując.

Na koniec dodam jeszcze, iż kto nie zapoznał się dotychczas z literaturą klasyczną, ten czym prędzej powinien nadrobić zaległości. Dawne książki oprócz wymienionego uroku posiadają również i przekazują czytelnikowi mądrość sprzed wieków, podaną na sposób bardziej nowoczesny, bo w postaci ebooków. Jeśli jeszcze nie mieliście do czynienia z książkami elektronicznymi, zachęcam do spróbowania, w dodatku u mnie na Chomiku "Ebooki-klasyka-literatury" zupełnie za darmo ! Zapraszam !

http://chomikuj.pl/Ebooki-klasyka-literatury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz