czwartek, 5 stycznia 2017

Ciekawe strony - moja toplista.

Dobry rok temu, a może nieco więcej, założyłam własną toplistę w serwisie Toplista.pl. Nazwałam ją po prostu "Ciekawe strony", ponieważ postanowiłam zebrać na niej i zwrócić Waszą uwagę na swoje witryny, blogi, pozostałe prowadzone toplisty, linki partnerskie itp. Przyjmowałam jak dotąd również inne, zgłaszane przez internautów strony, ale od pewnego czasu nie mogę zalogować się na żadną z posiadanych toplist w wymienionym portalu. W związku z tym nie mogę też zatwierdzać nowych stron. Możliwe są tylko zwykłe odwiedziny oraz wejścia i wyjścia na wcześniej umieszczone tam witryny.

Jeśli chodzi o stronę wizualną "Ciekawych stron", to nieco się nad nią napracowałam :) Zrobiłam własny nagłówek, wklejając jednak do niego obcą fotografię, pochodzącą z serwisu Pixabay.com. Ustawiłam też całkiem moim zdaniem interesujące tło, białą arabeskę na szarym tle, wziętą ze strony Theinspirationgallery.com. Zastosowałam również parę innych zabiegów, jak indywidualne menu nawigacyjne, zmieniona czcionka czy obrazek idących, sympatycznych postaci na samej górze strony - tuż pod menu nawigacyjnym, urozmaicający znacznie wygląd. Wszystko to w celu nadania mojej topliście jak najbardziej indywidualnego charakteru, odróżniającego ją od stereotypowych szablonów, dostępnych w serwisie macierzystym.

Stron w topliście jest niestety tylko czternaście, wraz z moimi kilkoma witrynami, jak Recenzje stron, Toplista Ciekawych Książek czy Dobre czytadła. Tylko, gdyż jak już pisałam na wstępie, istnieje jakiś problem z serwisem Toplista.pl, w związku z którym działa on w zasadzie połowicznie. Parę bliżej nieznanych mi osób dodało także swoje witryny, na przykład Call me Anthony (bardzo ciekawy blog z powieścią w odcinkach) lub Saga Wizji Paradoksalnych (seria powieści o charakterze dosyć mrocznego fantasy). Te dwie strony (ale oczywiście nie tylko) są szczególnie warte uwagi, ponieważ ... lubię fantasy, jak też i rozmaite inne powieści. Polecam je też wielbicielom czytelniczych ciekawostek - obie debiutujące, młode pisarki dały z siebie to, co najlepsze.

Tak więc jeśli poszukujecie w sieci interesujących, może trochę nietypowych serwisów, zapraszam Was do odwiedzin "Ciekawych stron". Znajdziecie tam oprócz moich własnych witryn także serwisy pozostałych użytkowników, którzy zechcieli dodać swoje strony do toplisty. Tak się złożyło, iż prezentują one naprawdę wysoki poziom i zwyczajnie warto je odwiedzić. Toteż zapraszam wszystkich chętnych do kliknięcia w poniższy adres:

http://ciekawe-strony.toplista.info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz