Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

poniedziałek, 26 grudnia 2016

Strefa dobrego humoru (postać fikcyjna na Facebooku).

Witam na moim blogu ! Jako pierwszy wpis blogowy postanowiłam opublikować małą reklamę ;) mojej strony na Facebooku, czyli "Strefy dobrego humoru". Jest ona poświęcona, jak sama nazwa wskazuje, rozrywce całkiem przyzwoitego sortu. Powstała zaledwie wczoraj. Tu nie znajdziecie niesmacznych żartów, a tylko takie "na poziomie". Po prostu zdecydowałam, że przynajmniej u mnie nie będzie humoru w wydaniu pospolitym, grubiańskim czy trywialnym, którego pełno w internecie, a zamiast tego zaserwuję Wam rozrywkę pozbawioną powyższych elementów.

Żarty będą zarówno obrazkowe, jak i tekstowe czy pliki wideo. Na razie dominują te pierwsze. W sieci można ich znaleźć co nie miara, przeszukując usługę "Google Images", czyli "obrazki Google". Wystarczy wybrać te według ... no nie ukrywam, że swojego własnego upodobania :) bowiem dokonałam selekcji jak najbardziej subiektywnej. Szczególnie żarty dawne czy stylizowane na takie przypadają mi do gustu :) Mają klasę, a jednocześnie są i zabawne, i skłaniające do przemyśleń. Ponadto uwielbiam również pocieszne zwierzęta. Taki kot przed lustrem na przykład - wyczynia dzikie, przekomiczne harce :) ponieważ nie rozpoznaje swojego odbicia, sądząc po kociemu, iż to drugie zwierzę.

Jednakże i niektóre z dowcipów współczesnych mogą dawać do myślenia. Ja lubię te z czasopisma "Charaktery" - powiedzmy z telefonem komórkowym w roli głównej oraz dwoma rozmówcami. Niestety w dzisiejszych czasach wiele osób jest niemal "przykutych" do swoich komórek, klikając w nie rano i wieczór, nawet w autobusie czy w restauracji. Z całą pewnością nie mogą się wówczas angażować w rozmowę z partnerem czy dyskutantem. Brakuje kontaktu wzrokowego. Tak więc można by wówczas rzucić takie oto słowa: "Czy będzie ci przeszkadzać, jeśli przykleję sobie twój telefon do czoła, tak żebym miała wrażenie, że patrzysz na mnie, gdy rozmawiamy ?". Ciekawe, jaki byłby efekt ?

Więcej ciekawych żartów znajdziecie u mnie na opisywanej niniejszym, facebookowej stronie. Będę je dodawała w miarę regularnie. "Strefa dobrego humoru" powinna się przecież rozwijać ? Mam nadzieję, że zajrzycie na nią od czasu do czasu, a może i polubicie ? Będę również wdzięczna za Wasze sugestie, uwagi czy komentarze. Nie przedłużając, zapraszam więc na stronę:

https://www.facebook.com/Strefa-dobrego-humoru-1728432624138725/

1 komentarz: