Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

czwartek, 29 grudnia 2016

Recenzje stron - ciekawe miejsca w sieci.

Już od trzech lat z okładem prowadzę bloga, na którym opiniuję i opisuję interesujące z mojego punktu widzenia witryny internetowe. Blog nosi nazwę "Recenzje stron". Posty są pogrupowane w kategorie tematyczne (tagi). Zarówno tych pierwszych (postów), jak i drugich (tagów) zebrało się naprawdę sporo, jest więc co czytać oraz czego szukać. Ktoś nawet powiedział mi, że moja strona przypomina "blogowy katalog stron" :) Może to i racja, w każdym bądź razie wpisy są przyporządkowane do odpowiednich kategorii, tak jak w prawdziwym katalogu internetowym, a strony krótko opisane i podany link do nich.

Tworzenie i prowadzenie bloga "Recenzje stron" jest od dawna moim prawdziwym hobby, z którego czerpię zadowolenie i które mnie satysfakcjonuje pod względem "pisarskim" - analizy i subiektywnej oceny tych stron, które uważam za ciekawe. A skąd pomysł na bloga ? Otóż w internecie dużo jest przykuwających uwagę, wartościowych i zajmujących stron. Praktycznie w przypadku każdej witryny można odnaleźć pozytywne cechy, bo przecież każdy jej autor stara się uczynić swoje dzieło jak najciekawszym ze strony merytorycznej oraz najładniejszym, jeśli chodzi o szatę graficzną. Warto jakoś uhonorować te starania. Ponadto tyle mi się nagromadziło rozmaitych witryn w zakładkach przeglądarki, że chciałam coś z tym zrobić. Dobrym pomysłem więc wydawało mi się założenie bloga o stronach. Ponadto lubię coś tworzyć, na przykład oceniać te witryny.

Jak już napisałam wcześniej, samych tagów tematycznych jest na moim blogu mnóstwo :) Wymienię więc kilka najpopularniejszych pod względem liczby wykreowanych wpisów: blogi, ciekawostki, darmowa muzyka, edukacja, filmy, grafika, hobby, książki, kulinaria, porady, powieści, przepisy kulinarne, zdrowa kuchnia czy zwierzęta. Wymienione etykiety liczą sobie po kilkanaście lub nawet więcej postów. Pozostałe, również liczne, mają ich nieco mniej. Poza tym myślę, że przeciętnego internautę, poszukującego w sieci różnych rzeczy za darmo, może zainteresować właśnie darmowa muzyka lub filmy, ponieważ dostęp do nich jest bezpłatny, pochodzenie tylko legalne, a jakość dorównująca według mnie płatnym treściom. Książki to kolejna lubiana przeze mnie dziedzina, która powinna zaciekawić osoby pasjonujące się czytaniem.

Na koniec powiem, iż miło mi będzie Was gościć zarówno na tym blogu (ponownie), jak i na Recenzjach stron, które zawierają moim skromnym zdaniem całkiem ciekawe treści :) z uwagi na specjalnie wybrane, niebanalne strony internetowe, które opisałam i zrecenzowałam. Czytajcie, komentujcie i wybierajcie swoje ulubione witryny :) Adres omawianego bloga podaję poniżej:

http://recenzje-stron.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz