Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

wtorek, 27 grudnia 2016

Dobra strona czytania (moja strona na Facebooku).

Dzisiaj publikuję już drugi blogowy post ! Tym razem postanowiłam opisać swoją drugą stronę, wykreowaną na Facebooku - a mam ich tam trochę ;) Chodzi o "Dobrą stronę czytania", gdzie zachęcam jak mogę do aktywnego czytelnictwa, prezentuję ciekawe książki, inne strony czytelnicze oraz ostatnio dowcipy o książkach i czytaniu :) Sama bardzo lubię czytać, stąd chyba pomysł na stronę. Preferuję gatunki fantasy, science fiction oraz klasykę literatury, którą to po prostu wypada znać.

"Dobra strona czytania" powstała 22 listopada bieżącego roku, jest więc stosunkowo młoda. Pierwszym moim postem był krótki opis pewnej podstrony mojego bloga czytelniczego, którego z pewnością jeszcze tutaj opiszę. Podstrona dotyczyła cytatów na temat książek i samego czytania. Jeśli cierpliwie przewiniecie "Dobrą stronę czytania", wówczas traficie na ten premierowy post, opublikowany zaraz po utworzeniu niniejszej facebookowej strony. Drugim jest fotografia, prezentująca stare książki, mające dla mnie swój nieodparty urok. Warto obejrzeć. Trzecim - żart o tym, jak ... szybko schłodzić herbatę :) Nie wiecie ? Zajrzyjcie na "Dobrą stronę czytania", a poznacie rozwiązanie tej zagadki.

Samych zdjęć, jak również ilustracji z komentarzami jest na opisywanej stronie całkiem sporo. Jedne podchodzą do procesu czytania z humorem, inne z refleksją. Sama lubię jedne i drugie, ponieważ, jak już wspominałam wcześniej, pasjonuje mnie czytanie i praktycznie wszystko, co z nim związane. Z ciekawostek poleciłabym także artykuł dotyczący e-papieru, wykorzystywanego w wielu czytnikach e-booków. Takie rozwiązanie jest niezwykle wygodne dla wzroku, który mniej się męczy podczas czytania. Alternatywą są tutaj oczywiście czytniki z ekranem LCD, który jednakże bardziej forsuje nasz wzrok. Ja sama wybrałabym więc zdecydowanie e-papier. To nic, że czytając po zmroku trzeba ekran ... doświetlić lampką.

Na koniec chciałabym Was zachęcić do regularnych odwiedzin "Dobrej strony czytania". Ja sama publikuję tam wpisy raczej systematycznie, staram się również, aby zamieszczony materiał był interesujący, zabawny, pouczający lub informacyjny. Będę też bardziej niż zadowolona, jeśli polubicie moją stronę. Tymczasem będzie mi bardzo miło zaprosić Was do odwiedzin witryny:

https://www.facebook.com/Dobra-Strona-Czytania-1215245388549523/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz