Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

sobota, 31 grudnia 2016

Cytaty na każdy dzień roku - facebookowa strona.

Dziś Sylwester, więc postanowiłam jako wpis blogowy opublikować coś pouczającego i wartościowego, czym można by się zainspirować w nowym 2017 roku. Mam na myśli moją trochę ostatnio mało popularną stronę na Facebooku "Cytaty na każdy dzień roku". To prawdziwa gratka dla wielbicieli wszelakich sentencji oraz złotych myśli :) Są cytaty z mojego notatnika, które kiedyś spisywałam z kalendarza, korzystałam też trochę z usługi "cytat na sms". Ale nie tylko - znajdziecie także maksymy z rozmaitych, facebookowych stron tematycznych. Słowem: samych sentencji jest wiele.

Kiedyś bardzo lubiłam zbierać złote myśli, wpisując je do specjalnego notatnika. Ta sympatia została mi do dziś. Zmieniła się tylko forma: obecnie zamieszczam rozmaite cytaty na omawianej właśnie facebookowej stronie. To trochę jak elektroniczny notatnik :) No i dzielę się nimi z czytelnikami, co też jest ważne. Każdy może sobie poczytać zawarte w "Cytatach na każdy dzień roku" maksymy, przemyśleć je, a może i zastosować w życiu ? Potwierdzają one wiele życiowych spostrzeżeń, odpowiadają na egzystencjalne pytania, jak również mogą być ... rozrywką, ponieważ ich czytanie dostarcza satysfakcji wielu osobom lubujących się w takich tekstach (w tym i mnie).

Niestety nie wszystkie cytaty, szczególnie te "obrazkowe", mają przypisane autorstwo. Trochę szkoda, bo dobrze byłoby znać twórców, a już na pewno ja chciałabym to wiedzieć. Pozostaje tylko wpisanie danej sentencji do wyszukiwarki internetowej i w ten sposób odszukanie autora. Na szczęście wiele złotych myśli jest publikowanych wraz z ich pomysłodawcą, a głównie te, które spisałam z notatnika. Niejednokrotnie są na mojej facebookowej stronie opatrzone ilustracjami, jednakże pod koniec zrezygnowałam z takiego zabiegu. Zostały więc same, ważne skądinąd słowa. Wśród autorów znajdziemy takie postaci jak Ezop, Sean Penn, T. Szyfer, E. Korkosz, H. Safrin, Platon, Epiktet, T. Gicgier, W. Malicki czy J. Skibińska-Podbielska.

Mam nadzieję, że miłośnicy życiowych cytatów chętnie odwiedzą moją stronę na Facebooku. Sama lektura tychże sentencji może wzbogacić wewnętrznie i rozwiać mnóstwo wątpliwości czy odpowiedzieć na pytania, które w sobie nosimy. "Cytaty na każdy dzień roku" są jak najbardziej aktywną stroną, bo cały czas dodaję nowe złote myśli. Niestety, jak to na Facebooku, nie są podzielone na kategorie tematyczne, a raczej zebrane "luzem". Mimo to zapraszam na stronę:

https://www.facebook.com/Cytaty-na-każdy-dzień-roku-1815203455386698/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz